Wednesday, November 28, 2012

jangan biarkan negar kita diperintah si rakus yang di ketuai dap

Tuan -tuan dan puan-puan umat islam dan orang melayu sekelian ...Anda sudah kenal DAP???? DAP ialah asal usul tak kala mula ialah PAP. Suatu ketika dulu singapore adalah berada sekali dalam malysia....masa tu parti Cina PAP ditubuhkan maka PAP ini bergeraak di malaysia dan singapore...diketuai oleh  lee kuang yu.
mereka telah menubuhkan cawangan cawangan PAP diseluruh negara. Sifat lee kuang yu masa itu bersama PAP adalah agresif mereka datang berceramah diseluruh malaysia.

Mereka telah menjadi ancaman kepada negara oleh itu tengku abdul rahman mengambil keputusan untuk keluarkan singapore dari malaysia.. Umpamanya penyakit kencing manis yang telah memburuk di kaki..sebelum berjangkit pada badan yang lain terpaksalah di potong. Sayang memang saya siapa yg tak sayang singapore pun tanah melayu jugak. demi keselamatn kita perku korban kan singapore.

setelah singapore keluar dari malaysia dan jadi negara merdeka , ynag mereka tinggal ialah cawangan -cawangan PAP di malaysia.. Oleh kerana PAP itu di singapore maka kerajaan batalkan pendaftaran PAP di Malaysia.... maka lenyaplah PAP tapi lenyap pada nama saja mereka daftar PAP yang telah dibatalkan itu dengan nama baru iaitu DAP. inilah DAP yang ada sekarang......nama baru badan sama...DAP adalah resis anti melayu/...meeka juga tak suka raja-raja dan mahu malaysia jadi republik.

Dulu DAP tidaklah sepepular hari ini ..DAP cuma pinggitan saja ketika itu. Tapi selepas pru12.. saham DAP naik memuncak. ini adalah kerana PAS dan PKR bernaung menumpang teduh dibawah payung DAP. PKR yang di pelupuri nawar ibrahim yang mahu menjadi PM...dan pas di bawah nik aziz yang ada hutang dendam dengan umno BN. Mereka bergabung untuk langsaikan tujuan masing-masing. Mereka buat apa saja termasuk minta bantuan asing. Dan pas telah berjuang secara salah demi pastikan pas terus berkuasa di kelantan. mereka buat apa yang umno tidak buat iaitu beri tanah kawasan rezab melayu kepada cina berupa pajakan selama 100 tahun. oleh itu orang cina lebih memihak kepada pas kerana ada kelebihan dapat tanah........

jadi tanah rezab melayu dan hak keistimewaan orang melayu emakin terhakis....oleh tindakan pas ini. Demi menjaga hak kita maka kita perlu tolak pas yang cuba bermain api.....hilang maruah dan negeri

No comments:

Post a Comment